Menu
  1. Osobný odber
  2. Doprava
  3. Cena dopravy
  4. Spôsoby platby
  5. Výmena tovaru
  6. Vrátenie tovaru
  7. Ako riešiť prípadnú reklamáciu
  8. Kompletné obchodné podmienky

OSOBNÝ ODBER

Osobný odber bohužiaľ nie je možný (tovar zasielame rovno z veľkoobchodného skladu).


DOPRAVA

Doručovanie našich balíkov zaisťujú spoločnosti:
GLS - General Logistics Systems Czech Republic, s.r.o. (doručenie priamo do vašich rúk)
Zásieľkovna SK (tovar si vyzdvihnete osobne na vami zvolenom výdajnom mieste)

GLS informuje zákazníka o doručení najneskôr ráno v deň doručenia, kedy pošle príjemcovi textovú správu obsahujúcu trojhodinové časové okno pre doručenie vrátane telefónneho čísla doručujúceho vodiča. Ak prvý pokus o doručenie neprebehne úspešne, GLS vykoná druhý aj prípadne tretí pokus o doručenie. V tomto prípade GLS znovu pošle príjemcovi informáciu o pripravovanom doručenia prostredníctvom textovej správy.

Zásieľkovna SK vám po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto pošle SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete do 7 dní vyzdvihnúť. Úložná dobu možno po zaslaní odpovedi predĺžiť až na 21 dní. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba dočasne skrátená.



CENA DOPRAVY

Slovensko

Zásieľkovna SK (pri objednávke do 55 € vr. DPH) 3,90 €

GLS (pri objednávke do 55 € vr. DPH) 5,90 €

Zásieľkovna SK nebo GLS (pri objednávke nad 55 € vr. DPH) DOPRAVA ZDARMA



SPÔSOBY PLATBY

Platba na dobierku

Prosíme, z dôvodu bezpečnosti zamestnancov našich dopravcov, vyberte bezhotovostný platobnú metódu cez GoPay, alebo bankový prevod. Platba DOBIERKOU je teraz s ohľadom na situáciu v ČR / SK výrazne neodporúčaná. Z tohto dôvodu bola tiež platba na dobierku spoplatnená. Ďakujeme Vám, že myslíte na zamestnancov našich dopravcov.

Objednané zboží zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí tovaru od našich prepravných spoločností. Faktura je v Balíku.

Platba prevodom

Pri zvolení tohto spôsobu úhrady, vám po dokončení objednávky príde potvrdená objednávka späť vrátane údajov potrebných pre platbu. Po pripísaní čiastky na náš účet, bude tovar odoslaný prepravnou službou, o čom budete informovaní e-mailom a SMS správou.

Pokiaľ nebude platba prijatá do 10 pracovných dní od vytvorenia objednávky, objednávka bude zrušená.

Platba kartou cez platobnú bránu GoPay

Jednoduchá platba pomocou platobnej brány GoPay je jednou z najbezpečnejších metód platby na internete. Platobná brána uchováva všetky informácie o platbe a vašej platobnej karte v šifrovanej podobe. Platbu musíte navyše potvrdiť pomocou kódu, ktorý vám príde v sms na váš mobilný telefón.

Pri výbere tejto metódy budete presmerovaný na zabezpečenú stránku, kde vyplníte údaje o vašej platobnej karte (rovnako ako u platby kartou online), alebo priamo do vášho internetového bankovníctva, kde potvrdíte predvyplnený platobný príkaz.


Výmena tovaru

Predávajúci ponúka výmenu tovaru do 14-tich dní, pokiaľ je skladom. Kupujúci je povinný v tomto prípade zaslať tovar, a to iba obyčajnou poštou (NIE NA DOBIERKU!!!) na adresu svorto s.r.o., Letisko 1197, 765 02 Otrokovice. Tovar je nutné vrátiť predávajúcemu kompletný v originál nepoškodenom obale a vrátane všetkej dokumentácie. Tovar musí byť vrátený čistý, nepoškodený a nepoužitý v stave, v akom bolo kupujúcim prevzatý. Kupujúci by mal kontaktovať telefonicky, alebo e-mailom predávajúceho a zistiť, či je požadovaný tovar skladom a dohodnúť sa na podmienkach výmeny. V prípade, že kupujúcemu bol tovar zaslaný na dobierku, môže tovar zaslať vrátane kópie dokladu o nákupe (NIE NA DOBIERKU!!!). Požadovaný náhradný tovar bude zaslaný kupujúcemu na náklady predávajúceho do 3 pracovných dní od doručenia tovaru späť predávajúcemu. Cenový rozdiel medzi vymieňaným tovarom a požadovaným náhradným tovarom bude vysporiadaný tak, že preplatok bude zaslaný kupujúcemu na bežný účet a nedoplatok kupujúci uhradí pri prevzatí tovaru prostredníctvom prepravcu oproti odovzdaniu zásielky (zásielka na dobierku).


Vrátenie tovaru

Tovar je možné vrátiť do 14-tich dní a to len obyčajnou poštou (NIE NA DOBIERKU !!!) na adresu svorto s.r.o., Letiště 1197, 765 02 Otrokovice, za podmienok, že bude kompletný v originál nepoškodenom obale a vrátane všetkej dokumentácie. Tovar musí byť vrátený čistý, nepoškodený a nepoužitý v stave, v akom bolo kupujúcim prevzatý. S tovarom prosím zašlite vyplnený nižšie uvedený Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy. Kúpna cena vrátane prepravného (ak bolo fakturované) bude poukázaná kupujúcemu-spotrebiteľovi do 30 dní od doručenia vráteného tovaru. Predávajúci je ďalej oprávnený znížiť vrátenú sumu o sumu zodpovedajúcu poškodenia, alebo opotrebenia vráteného tovaru. V oznámení o odstúpení je kupujúci povinný uviesť bankové spojenie účtu, na ktorý má byť poukázané vrátenie kúpnej ceny, inak bude čiastka poukázaná na náklady kupujúceho poštovou poukážkou na adresu uvedenú v objednávke. V oznámení o odstúpení sa odporúča uviesť tiež číslo objednávky, alebo číslo faktúry pre urýchlenie vybavenie odstúpenia.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Meno a priezvisko:
Adresa:
Telefón:
E-mail:

svorto s.r.o.
Letiště 1197
Otrokovice 765 02
IČO: 26128667

Vážení,
Dňa _________________ som prostredníctvom vášho e-shopu s vami uzavrel/-a kúpnu zmluvu, ktorej predmetom bol tovar ______________________________________.

Tento tovar som prevzal/-a dňa _________________________.
Číslo objednávky: _________________________
Číslo faktúry: __________________________

Vzhľadom k tomu, že zmluva bola uzavretá pomocou internetu, tj. typického prostriedku komunikácie na diaľku, rozhodol/-dla som sa využiť svoje parvo, podľa ustanovenia § 7 a 8 zákona č. 102/2014 Z.z., o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru, alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, v platnom znení, a týmto oznamujem, že od vyššie uvedenej kúpnej zmluvy odstupujem.

Tovar vám zasielam späť v samostatnej zásielke, zároveň vás žiadam o poukázanie kúpnej ceny vo výške __________________EUR v prospech môjho bankového účtu č. _______________________________.

S pozdravom _______________________________
(vlastnoručný podpis)
Miesto a dátum: _______________________________
Prílohy:
Kópia kúpneho dokladu

Formulár odstoupenia od zmluvy


Ako riešiť prípadnú reklamáciu?

Reklamovaný tovar je nutné zaslať vrátane popisu reklamovanej chyby a kópie kúpneho dokladu na adresu svorto s.r.o. Letiště 1197, Otrokovice 765 02, Česká republika. O jej vybavení Vás budeme informovať najneskôr do 30-tich dní.

Záruka sa nevzťahuje najmä na vady:
  • spôsobené bežným opotrebením,
  • vzniknuté nesprávnym používaním,
  • vzniknuté nesprávnym skladovaním alebo údržbou,
  • spôsobené mechanickým poškodením tovaru,
  • spôsobené zásahom člověka, či pôsobením inej sily.
Formulár reklamácie




Aktualizované 13. 1. 2021 (s)